در صورتی که آیا از لازیکس افزایش من با خودم در درمان سندرم نفروتیک
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

در صورتی که آیا از لازیکس افزایش من با خودم در درمان سندرم نفروتیک

آیا باید افزایش آیا از لازیکس توسط خودم در درمان سندرم نفروتیک؟ معمولا، پس از مردم کردم سندرم نفروتیک، دکتر همیشه لازیکس تجویز برای درمان احتباس مایعات (ادم). اما گاهی اوقات به نظر نمی رسد به اندازه کافی. بنابراین برای این مورد، باید بیمار را افزایش می کند از آن؟

لازیکس یک دیورتیک های لوپ (قرص آب) که از جذب نمک بیش از حد، اجازه می دهد نمک به جای در ادرار خود را منتقل می شود بدن شما جلوگیری می کند. این است که برای درمان احتباس مایعات (ادم) در افراد مبتلا به نارسایی احتقانی قلب، بیماری کبد، و یا یک اختلال کلیوی مانند سندرم نفروتیک استفاده می شود. این دارو همچنین برای درمان فشار خون بالا (فشار خون بالا) استفاده می شود. اما اگر شما قادر به ادرار کردن، شما باید به جلوگیری از آن استفاده کنید. علاوه بر این، شما باید بیشتر از این دارو از است توصیه نمی کنند. چرا که بالا می کند از لازیکس ممکن است از دست دادن شنوایی برگشت ناپذیر شود. اگر نشانی از لازیکس نمی تواند کافی کار، شما می توانید با دکتر خود و بگویید که او / او ممکن است تنظیم می کند با توجه به لزوم.

در یک کلام، شما باید مشورت با دکتر خود قبل از استفاده از آن، و ارتباط با دکتر خود در طول درمان، را افزایش نمی دهد و یا کاهش دوز توسط خودتان.

اما به عنوان یک بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک، اگر شما می خواهید برای درمان بیماری خود، فقط در یک یا دو نوع دارو بستگی دارد کافی نیست، آنها فقط می تواند برخی از علائم این بیماری را کاهش دهد. بهترین راه برای حل این مشکل بیماری کلیه است برای پیدا کردن یک درمان موثر.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان سندرم نفروتیک، شما به انجمن خوش آمدید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: